Ogłoszenie
Wsparcie w zakresie usuwania wyrobów azbestowych z terenu miasta Iławy będzie udzielane:
- jednostkom samorządów terytorialnych na usuwanie wyrobów zawierających azbest
z obiektów, których właścicielami są jednostki samorządu terytorialnego
i Skarb Państwa,
- osobom fizycznym,
- członkom rodzinnych ogrodów działkowych,
- kościołom i związkom wyznaniowym,
- stowarzyszeniom,
- spółdzielniom mieszkaniowym,
- wspólnotom mieszkaniowym,
- jednostkom sektora finansów publicznych będących gminnymi lub powiatowymi osobami prawnymi.
Termin naboru wniosków trwa do 31 marca 2022 roku
Wnioski można pobrać:
- w kancelarii Urzędu Miasta Iławy p. 120
- na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej https://bip.umilawa.pl/.
Wnioski można składać w Kancelarii Urzędu Miasta Iławy (parter, pok. 120).
Burmistrz Miasta Iławy w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyłoni Wykonawcę, który będzie realizował prace związane z ww. zadaniem. Gmina Miejska Iława zleci usunięcie azbestu Wykonawcy wybranemu w trybie rozpoznania cenowego i poniesie 100% kosztów wykonania usługi.
Nowe pokrycia dachowe właściciel nieruchomości musi wykonać we własnym zakresie
i na własny koszt.
Przewidywany termin wykonania prac związanych z usuwaniem azbestu: maj – wrzesień 2022 r. Zadanie będzie współfinansowane ze środków pozyskanych z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie.
Osoba do kontaktu: Agnieszka Banasiuk tel. (89) 649 01 56, pok. 223.