Urząd Miasta Iławy informuje zainteresowane osoby, iż 19.10.2022 r. zostało ogłoszone II postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę sprzętu komputerowego w ramach niniejszego projektu. Ogłoszenie będzie, zgodnie z obowiązującymi przepisami, aktualne min. 35 dni.
I postępowanie przetargowe na dostawę sprzętu zostało unieważnione ze względu na przekroczenie kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia. Po zakończeniu II postępowania nastąpi weryfikacja i wybór najkorzystniejszej oferty. W przypadku pozytywnego zakończenia procedury wybrany dostawca w ciągu 30 dni powinien dostarczyć sprzęt komputerowy. Informacje o terminie i formie przekazania sprzętu zostaną przekazane za pośrednictwem:
- portalu miastoilawa.pl;
- profilu miasta na portalu społecznościowym Facebook;
- lokalnych mediów;
- szkół zlokalizowanych na terenie miasta (po uzgodnieniu formy informowania z dyrekcją placówek)
Planowany termin przekazania sprzętu komputerowego na chwilę obecną nie jest ustalony ze względu na rozpoczęte postępowanie. Jest on uzależniony od potencjalnych zapytań ze strony oferentów, które wydłużają procedurę; rozstrzygnięcia postępowania oraz terminu dostawy sprzętu, na którą oferenci będą mieli 30 dni.
Głównymi powodami braku pierwotnie planowanego terminu przekazania sprzętu beneficjentom są: długi termin oczekiwania na podpisanie umowy przez Centrum Projekt Polska Cyfrowa i przekazanie środków oraz wzrost cen sprzętu komputerowego, a co za tym idzie unieważnienie pierwszego postępowania.